Ons gastenboek

Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.

Vertel ons over uw ervaring.

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Rosalien Fiedeldij Dop Rosalien Fiedeldij Dop schreef op 20/09/2021
Mijn moeder gaf graag tuinfeesten. Haar uitvaart noemde ze altijd haar laatste feest. En dat was het. Natuurlijk hadden we prachtig weer. Maar dankzij jullie werd het een prachtig samenzijn. Buiten hadden jullie tafeltjes met rozen gezet. Goede stoelen om op te zitten. Meer stoelen dan gasten zodat we overal aan konden schuiven. Het eten en de bediening was perfect. In haar leven deelde ze lief en leed met iedereen. Die dag was niet anders. We hebben gehuild en gelachen. De sfeer tijdens de high tea was perfect. Jullie zijn een aanrader. Bedankt voor alle lekkers en de service 👍🌹
Even geduld...