Gisteren mijn 75ste gevierd met een tuinfeest. De catering wordt verzorgd door Saskia en haar team. De hapjes, het buffet, en het toetje waren geweldig. De gasten gingen voldaan en vol lof naar huis. Al met al een zeer geslaagde verjaardag. Bedankt voor het verzorgen van de catering.





