Vandaag met het gezin een heerlijke lunch genuttigd ter ere van het 58-jarig huwelijksfeest van onze ouders.
Een soepje, keurig verzorgde schaal met wraps, vleeswaren, vis, kaasjes, gevulde eitjes, diverse broodjes en meer en een verrukkelijk dessert. Alles was even lekker, Saskia en collega's bedankt!
Even geduld...





