Ons gastenboek

Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.

Vertel ons over uw ervaring.

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Johan en Elly Zeilstra Johan en Elly Zeilstra schreef op 11/04/2021
De High Tea was in een woord geweldig! Topkwaliteit, heerlijk en heel goed verzorgd.
Zowel onze vrienden als wij zelf vinden het voor herhaling vatbaar dus groetjes en tot ziens
Even geduld...