Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.
Johan en Elly Zeilstra
schreef op 11/04/2021
De High Tea was in een woord geweldig! Topkwaliteit, heerlijk en heel goed verzorgd.
Zowel onze vrienden als wij zelf vinden het voor herhaling vatbaar dus groetjes en tot ziens