Vandaag 5 april 2021 de paasbrunch verzorgd door Sakia catering.
Wat weer een feest om de soep op te warmen, die heerlijk smaakt. Kleinkinderen die zich gaan verheugen op Saskia's lekkere stokbroodjes met kruidenboter. Smikkelen van de gevulde eieren. De volwassenen doen zich te goed aan de wraps. Kippenragout, de Verse Kaasjes en Paté. Kortom 't was weer feest op tafel.
Dank jullie voor het paasgevoel in de tijd.
Iedereen getest en geënt dus coronaproof
Tot een volgende keer maar weer.
Groetjes familie Koole W.Koogstraat
Even geduld...





