Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.
Jan en Cobi Schotanus
schreef op 31/03/2021
Wat een verrassing, een lunch voor mijn verjaardag. En wat voor een lunch. Er zit van alles bij en is met zorg gemaakt en ook nog eens vreselijk lekker. Bedankt Saskia en medewerkers. We hebben zalig gegeten!