Ons gastenboek

Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.

Vertel ons over uw ervaring.

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Jan en Cobi Schotanus Jan en Cobi Schotanus schreef op 31/03/2021
Wat een verrassing, een lunch voor mijn verjaardag. En wat voor een lunch. Er zit van alles bij en is met zorg gemaakt en ook nog eens vreselijk lekker. Bedankt Saskia en medewerkers. We hebben zalig gegeten!
Even geduld...