Lieve Saskia en collega's, wederom hebben jullie fantastisch werk geleverd! Op 2e kerstdag hebben wij genoten van jullie kookkunsten, wij hadden een heerlijk kerstdiner! Alles was tot in de puntjes verzorgd en alles smaakte voortreffelijk. Jullie hebben keihard gewerkt en meer dan goed gezorgd....waarvoor dank!!!





