Ons gastenboek

Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.

Vertel ons over uw ervaring.

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Danielle Danielle schreef op 03/01/2021
Lieve Saskia en collega's, wederom hebben jullie fantastisch werk geleverd! Op 2e kerstdag hebben wij genoten van jullie kookkunsten, wij hadden een heerlijk kerstdiner! Alles was tot in de puntjes verzorgd en alles smaakte voortreffelijk. Jullie hebben keihard gewerkt en meer dan goed gezorgd....waarvoor dank!!!
Even geduld...