Ons gastenboek

Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.

Vertel ons over uw ervaring.

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Daniëlle Daniëlle schreef op 27/12/2020
Gisteren, 2e kerstdag, heeft Saskia's catering ons verrast met een fantastisch kerstbuffet. De mosterdsoep vond gretig aftrek en was echt voortreffelijk, zo ook de gamba's en ossehaas. Aan alles was te zien (en te proeven) dat Saskia en haar collega's meer dan hun best hadden gedaan. Al diep in de nacht was Saskia, samen met haar team, gestart met koken, bakken en braden..chapeau!! Lieve Sas,het was wederom fantastisch!! Volgend jaar weer..
Even geduld...