Gisteren, 2e kerstdag, heeft Saskia's catering ons verrast met een fantastisch kerstbuffet. De mosterdsoep vond gretig aftrek en was echt voortreffelijk, zo ook de gamba's en ossehaas. Aan alles was te zien (en te proeven) dat Saskia en haar collega's meer dan hun best hadden gedaan. Al diep in de nacht was Saskia, samen met haar team, gestart met koken, bakken en braden..chapeau!! Lieve Sas,het was wederom fantastisch!! Volgend jaar weer..





