Wij horen graag over uw ervaring en stellen het zeer op prijs als u ons een bericht stuurt via ons gastenboek.
Sabinah
schreef op 03/09/2022
Wat waren de koudeschotels mooi opgemaakt en ze waren nog heerlijk ook
bedankt voor de heerlijke hapjes echt een aanraden voor de volgende keer
groetjes Sabinah